Sleepless and lonely nights..

Kan åter igen inte sova, GREAT!
Trots att jag sov ca 2 h inatt.

Var och kollade på skönheten, var nästan helt inne på att köpa den... Tills prisfrågan kom på tal. Sjukaste jävla överpriset, no way Im paying that much, ain't worth it. Ville bara ställa mig och skrika i ansiktet på honom att han aldrig kommer att få den såld för det priset. Jävla utlänning.
Lite rikare nu åtminstone, efter alla julfiranden.
Får se vad de går till...
Ny bas? FestivalER? Festival? Spara?
Me no know.

Allt har hamnat på sne hela dagen. Vill bara ställa mig och skrika.
Först hemma hos mormor&morfar märktes det så tydligt hur dåligt mormors minne börjar bli, samt morfars hörsel.. Och det gjorde så ont att se mamma må så dåligt över det. Och det dröjde inte länge innan samtalen om död hit och död dit kom igång.
Blev inte bättre av andra stället vi besökte, då Semlan ligger begravd där, och det är ganska prick ett år sen hon dog. Juldagen var det prick ett år..
Som grädde på moset kan låtsaskusinens farsas cancer kommit tillbaka, den här gången i lungområdet.
Inte konstigt att jag inte tycker om jul längre, allt handlar bara om död hela tiden trots att alla tvingar fram den där "älskvärda" stämningen som jag mer än gärna halshugger.

Och dagen var ännu underbarare med sömnbrist som gör mig till världens bitch som är nära på att ställa mig och skrika på allt som gör minsta lilla ljud...
Humörsvängningar i mitt hjärta.

Ta mig hem till Kiruna, snälla.


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0