Vänner, sömn, socker, lekar, mys och pussar ~

Gårdagen var asum rent utsagt!
Fast att stanna uppe till halv 6 var inte den smartaste idén när det är skola dagen efter...
Gash vad jag är trött!
Känns som om jag skulle kunna sova i tre år eller nåt åt det hållet...

Chill i vårt hus med lite folk, vissa som får lite småsumma idéer, som att olla olika saker och liknande, jag har aldrig, nattligt besök på OKQ8, besked av saker jag inte ville veta, försök till att sova hos meison som avbröts när mer folk kom hit och vissa började klaga på närkontakt, skitsnack om äckliga människor, sen ett ytterligare försök till att sova...
Som vanligt fick alla för sig att de skulle sova hos Mei-Li, så det blev så.
Bara att idioten Mågård hade öppnat fönstret så det var svinkallt! Hur mycket man än kramades så typ dog man av kylan, så jag drog upp och la mig i min egna varma säng istället... 20 minuter senare knackar det på dörren så jag får sällskap av meison. Muahaha varmt och mysigt var det allt.
Dock var det inte så fel sällskap nere hos Mei-Li men kylan tog fan överhand där.

Nytt schema också, gå och dö eller något. Äckelschema.


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0