6 mars 2011

Skiter i listsaken, orkar ärligt talat inte, så tråkigt och tar tid som jag inte har.
Men anyway, söndag - yey.

Dagens datum betyder mycket för mig, även gårdagen.
För prick ett år sen var jag i Göteborg för konsert, träffa kompisar och må bra.
För prick ett år sen träffade jag dig för första gången, och det var en av de bästa dagarna någonsin om jag ska vara ärlig. Fattar inte att det har gått ett helt år sen vi gick runt där med mina galna kompisar och bara va...
Liksom Johanna, när hon gick runt och skrek "gurkmamma!!!", eller när Chrille blev asskraj för alla för att vi klädde oss i svart. Åh minnen, kära minnen.
Och Ronja, när vi köade i åtta timmar för att få stå så långt fram som möjligt på konserten.
När de kom upp på scenen och alla grät av glädje, när du fick vatten från alla på dig.
När det var svårt att prata normalt dagen efter.
Den helgen var nästintill oslagbar, och jag saknar den.
Så underbart allting var på den tiden.

Ett år sedan du blev min, åtta månader sedan jag förstörde allting.

Kommentarer
Skriven av? :* Johanna

ehehehe...jag måste börja säga gurkmamma igen :(

2011-03-07 @ 22:30:02
URL: http://heyyoana.blogg.se/
Skriven av? :* Anonym

1. Du SKA JU INTE TÄNKA SÅDÄR HAR JAG JU SAGT! mind slap



2. Hade inte du en annan kille nyss:O

2011-03-08 @ 11:40:39
Skriven av? :* lilla stumpan

DET ORDNAR SIG! <3

2011-03-08 @ 21:35:10

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0