I tried to live my life again, but now I feel that I can't ~

Dagen har vart allt annat än bra.
Jag är bara så jävla trött på allt.
Inget fungerar längre, allt bara rinner ner tillbaka till avgrunden som jag för en gångs skulle tagit mig hyfsat upp ifrån.
Visst, skolan funkar awesome, men det är bara för jag rymmer från verkligheten med det.
Men allting rasar, verkligen allting.
Jag är trött på att gråta, jag är trött på att tänka.
Jag vill inte ligga vaken nätter igenom bara för att tänka på allt.
Jag har inte ork till att må dåligt, för det förstör för mycket.
Bara en sak, det är precis hur det är, och jag har inte energin till att ändra på allting.
Det skiter sig ändå bara i slutänden.
Jag är så trött på det här, men det blir inte direkt bättre med hur allting är hemma heller.
Jag är så trött... På allt.
Jag är trött på att må såhär, och att säga förlåt.
Men förlåt alla, ifall jag är osocial, dryg eller liknande, jag bara orkar inte, okej?


Två år, ch du har fortfarande inte lärt dig någonting, förstått vad som faktiskt händer.
Jag är så besviken på dig, du som ska föreställa min pappa.
Två år och du har inte någonsin fattat att det är du som gjort fel.
Du har aldrig fattat att det är just du som behöver ändra på dig, och inte jag?
För jag har ändrat på mig, så mycket, för din skull. För att du skulle uppskatta mig, tycka om mig, sluta skrika på mig.
Du har förstört mig, den där glada, spralliga flickan som inte tänkte på problem, såg livet som en stor lekplats full av möjligheter. Hon finns inte kvar. Kommer aldrig tillbaka. Jag kommer aldrig bli den där "pappas lilla flicka".
Du har missat för mycket för att veta vem jag överhuvudtaget är längre, och ska jag vara ärlig så tror jag knappt att du skulle känna igen mig ifall du såg mig gå på stan eller liknande.
Nej, jag tänker inte sitta och skriva längsta texten om hur besviken jag är på dig, hur mycket du har jagat mig i drömmarna, eller hur mycket du har förstört för mig, för det för det förtjänar du inte, på långa vägar.
Så this is it, jag tänker inte vara den som kontaktar dig.
Jag skiter i alla grattis, god jul och sånna sms, för det bevisar bara hur trög och borta du är.
Jag vill inte ha med dig att göra, punkt slut.

Jag drar till världens bästa om två veckor, även fast jag inte beställt biljetter än (ehehe FUCK).
Jag saknar min mespropp.


Världens bästa vän, jag älskar dig.
3/5-08
Mitt ute i skogen, Blåberga.
Du är störd, men jag är störd med dig.
Knäppo. ♥

Kommentarer
Skriven av? :* Clementin

gud vad jag älskar dig, mittalldeles egna pucko <3

2010-10-31 @ 17:51:14
URL: http://aprilnight.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0