I don't know anymore -

Du är inte densamme som jag lärde känna förra sommaren...
Jag vet knappt vem du längre är, men jag saknar den från i somras. Den där som jag gick runt och pratade om vad som helst med, den där som faktiskt förstod mig mer än någon annan gällande vissa saker...
Den där som var alldeles speciell.
Jag saknar Min Erik.



Du var den som fanns där när ingen annan gjorde det, men nu vet jag inte längre vart du är.
Erik... Jag tror inte du förstår hur mycket du betyder för mig eller hur många sömnlösa nätter jag bara legat och tänkt på dig.
Det känns så fel, allting.
Efter senaste gången jag träffade dig försökte du försvinna från allt, även mig, och det är snart fyra månader sen.
Fan vad det gör ont att tänka på det.
Jag tror nästan aldrig att jag har varit så rädd som då, för jag trodde verkligen att jag hade förlorat dig.

Men jag älskar dig, glöm aldrig det.
Jag älskar dig.

Kommentarer
Skriven av? :* Clementin

vi känner sammaa saaaak <3

2010-12-27 @ 14:27:52
URL: http://rosavitamoln.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0