Prokastinera mera

01. Vilken är din favoritfärg just nu? - svart, lila och blått
02. Vad står det i ditt senaste mottagna sms? - Ja ok! Bjuder du på fika så vi ska äta på vägen ner innan vi kommer eller?
03. Är du nöjd med ditt utseende? - Jag älskar mitt hår, mina läppar, min näsa och mina ögon. Och mina få tatueringar. Jag avskyr min kropp och mår jättedåligt över att jag låtit mig bli så stor.
04. Har du strulat med någon riktigt ful? - haha ja
05. Brukar du dricka alkohol? - nån gång ibland, vissa tillfällen mer och andra mer sällan
06. Hur sminkar du dig till vardags? - sminkar mig inte till vardags i vanliga fall, men gör jag det så consealer, mascara och eyeliner
07. Vart vill du helst resa? - nya zeeland, nordnorge, maldiverna
08. Vad tycker du om sex utan känslor? -  jag är en väldigt känslofull person och misstar ofta sex utan känslor för att vara något annat. Men det är kul, passionerat, men kan också vara jävligt kasst.
09. Din skönhetsrutin innan du lägger dig? - tvätta ansiktet, borsta tänder.. 
10. Är du blyg? - hypersensitiv och överanalyserar allting väldigt mycket, men stundvis väldigt extrovert
11. Har du playat någon? - tyvärr ja
12. Har du opererats någongång? - haha typ två gånger, ena för att sätta in öronrör, andra för att ta ut dem
13. Hade du kunnat plastikoperera dig? - Kanske. Vi får se hur mycket överflödig hud jag har när jag är där jag vill vara.
14. Vet dina föräldrar att du dricker alkohol om du gör det? - yes, yes they do
15. Har du krossat någons hjärta? - tyvärr ja
16. Blivit riktigt sårad? - fler gånger än jag kan räkna
17. Vem berättar du helst dina hemligheter åt? - filip
18. Din sexuella läggning? - bisexuell
19. Favoritfärgen på underkläder? - svart
20. Tre rädslor? - åska, vargar, misslyckande
21. Tre avtändande saker? - luktar illa, bara intresserad av sin egen njutning, idiotiska åsikter
22. Vad lägger du först märke till med en ny person? - ögonen, attityden
23. Ditt favoritcitat? - sometimes the darkness can show you the light
24. Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? - jag vet inte. Någon som skulle kunna få mig må bra igen
25. Tror du på det övernaturliga? - till viss del
26. Har du varit underviktig eller överviktig? - både och. För tillfället överviktig, men jobbar på det
27. Har du haft sex på en offentlig plats? - definiera offentlig
28. Vart går gränsen vid otrohet för dig? - kyss
29. Vad är viktigast i ett förhållande? - tillit och kärlek
30. Senaste bloggen du läste? - ingen aning. Min egna gamla?
31. Sjunger du i duschen? - Ibland, beror på hur jag mår
32. Har du varit hög? - Tyvärr ja
33. Har du sagt nej till sex? - Många gånger
34. En låt du är beroende av - Linkin Park - heavy
35. Har du hånglat med fler än 3 personer på en kväll? - haha tre samtidigt!
36. När var din första kyss? - riktiga kyss nångång i början av gymnasiet
37. När hånglade du med någon sist? - imorse
38. Ditt äldsta strul? - tre år äldre än mig
39. Brukar du komma i tid? - i största möjliga utsträckning, men ibland kommer andra omständigheter i vägen
40. Vanligaste färg på dina kläder? - svarta
41. Har du bra kondition? - nope, skit just nu
42. Hur känner du dig nu? - väldigt ensam och nere
43. En låt som påminner dig om någon - finns många som påminner om olika människor som varit eller är i min närhet. Utan dina andetag - kent. påminner om Tina.
44. Har du haft telefonsex? - Räknas sms, snap och kik?
45. Om du blev miljonär, vad skulle du köpa? - festivalbiljetter, förlovningsringar, betala tillbaka skulden till mamma
46. Hur många gånger har du färgat håret? - alldeles för många.
47. Hur ska din pojkvän vara? - fin, bra musiksmak, vänlig, ordningssam, tillitsfull
48. Hur gammal vill du vara när/om du får barn? - typ 25
49. Hur ofta äter du godis? - nån gång i veckan, ibland mer sällan, ibland mer ofta
50. Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? - just tatto of us
Trackback
RSS 2.0