Nya tag och en ny dag

Flyttat till Linköping med Filip, börjat på min drömutbildning, bestämt mig för att hoppa av från den...
Jag har inte orken att plugga för tillfället. Vintern gör sig alldeles för påmind måste jag erkänna. Trots nästan ett års medicinering ligger den ändå där. Utbrändheten, depressionen.
Så jag ska ta ett år eller två och jobba och kanske resa lite och bara bygga ett liv med filip. Jag är inte redo att plugga ännu. 12 hittills är tillräckligt känns det som. Jag klarar inte av den där stressen just nu. Det känns ändå rätt dåligt med tanke på att jag har en sån bra klass, men vad ska man göra? När kroppen säger emot måste jag lära mig att lyssna.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0