Frustration och stress är min värsta fiende

Varit hemma snart en vecka... Satan vad tiden går fort ändå.
Gör inte speciellt mycket av mina dagar ändå...
Typ pluggar tills folk börjar sluta skolan, sen drar och fikar, på stan eller vad som helst, bara umgås.
Fattar inte att det var två månader sen jag var hemma... Känns inte som det.
Allt är seriöst precis likadant här.
Alla är lika jävla falska, alla är precis lika jävla fast i den tid jag lämnade dem för drygt ett år sen.
 
Ne, ska ta och hoppa in i duschen och skölja bort min frustration.
Sen typ ta tag i alla mina distansuppgifter som jag har kvar... Vilket är...:
Astrobiologi, idrott, biologi, matte och fysik...
Dock bara de tre förstnämnda som ska lämnas in imorgon...
Och den första som jag inte har börjat med än...
Aja, jag har tid.
Ne dusch var det ja...

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0