Inte på humör för någon ansträngning.

Mitt humör dippar efter några få dagar med något bättre.
Dippar för att jag inte är tillräckligt viljestark för att ta mig igenom det här.
Känns det åtminstonde som.
Well, I guess att de tre första dagarna är värst.
Är det värt det efteråt?
Ja, det borde det vara åtminstone.
 
Slutar om lite för länge, och då är det Luciarep!
Sjunga för första gången på länge.
Love it to be honest.
 
Och färgade håret igår...
Rödtott igen, något extremt!
 
Och jag älskar min klass när läraren säger att man har två tillfällen på sig att redovisa...
En del sitter på första redovisningslektionen och typ
Lärare: Ah din tur, är du klar att redovisa?
Elev: Ja, jag måste bara skriva klart det här!
Klassen i ett nötskal.
 
Donno what to write anymore.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0