Förlåt för bloggtorkan...

Men har inget att skriva om direkt.
Har sånna jävla humörsvängningar hela tiden att det inte ens är kul längre.
Vill egentligen bara få någon jävla reda på allting, men det går åt helvete så fort jag ens börjar anstränga mig.
Överväger dock någonting som skulle kunna få hela min vardag att förändras fullkomligt.
Jag överväger att visa mig svag för den enda jag inte vill visa mig svag för. Honom.
Men ja, jag vet inte.
 
Inne i en period med grov sömnbrist igen.
Inte kul.
Hatar det rent utsagt.
Resan hem förstörde mig mer än jag trott.
Den förstörde även min bild av så mycket, så mycket som jag sett annorlunda tidigare.
 
Antar att det är sant som en del säger...
De som är glada lever i en fantasi medan de deprimerade lever i verkligheten.
 
De senaste dagarna har jag gått runt och loopat Breakeven - The Script.
Känns som att den inte direkt hjälper mitt välmående direkt, men w/e.
Den är mysig i vilket fall som helst.
 
Egentligen antar jag att jag skulle behöva ett lov här uppe, utan föräldrar, utan plugg, utan läxor, utan skola.
Bara kunna umgås med vänner utan någon press att jag har saker att göra.
Jävla stress. Jävla ångest. Jävla psyke. Denna gång vet jag knappt ens vad allt beror på.
Vad alla humörsvängningar kommer ifrån.
Vad som gör att jag känner såhär.
Men I guess, if it seems too good to be true, it probably is.
 
Fuck nu tillkom ännu mer stress.
Har historiainlämning till ikväll och biologiprov imorgon. Fuck this shit. I quit. Eller nåt sånt.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0