Soon I'll be gone

Den senaste tiden har gått så galet snabbt.
Helt sjukt.
Fattar inte att skolan slutar om 8 dagar, och att jag fyller år om 9 dagar.
Fattar inte att jag snart är hemma i det som faktiskt får kallas för sommar.
Fattar inte att jag snart kommer få träffa min lilla älskade kattunge och mitt monster.

Det enda som är kvar är dock en hel del...

Fredag: fysikprov
Lördag: kompletterande uppgifter i biologi för att kunna få A
Måndag: matte nationella då jag var sjuk när det skrevs
Tisdag: förberedelser inför venuspassagen som är senare på natten
Onsdag: Lediga, nationaldagen
Torsdag: möjligtvis muntliga i nationella matte
Fredag: Skolavslutning!

Satan vad jag kommer sakna vissa utav treorna nästa år.
Har inte förstått än att de kommer sluta och sticka härifrån.
Bara lämna Kiruna och allting.

Insane.

 

Imorgon är det första juni också...
Och här har det snöat från och till varje dag den här veckan...


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0