I've been here before but I dont want to fight it

Helg med Elli avklarad.
Kul att ha henne här, trots den dåliga tajmingen...

Jag är så trött på er två.
Är respekt för mycket begärt? Åtminstone lite fejkad sådann?
Ja, tydligen är det för mycket, för svårt.
Eller så är det så simpelt som att jag inte förtjänar något annat än att följa strömmen som ni skapar och inte ha en egen åsikt. Det är i alla fall vad ni får det att verka som.
Sen kommer man till det faktum med pengar.
Bara du säger att det är svårt med pengar så kan du dra hem mig hur lätt du vill. Det handlar bara om att du får mig utkastad från lägenheten. Men tro inte att jag inte försökt och fortfarande försöker få tag på någonting, för jag vet hur mycket pengar behövs när jag inte bor hemma.
Jag önskar bara att du kunde förstå hur mycket det gör för mig att jag får bo där uppe och utvecklas och slipper sitta fast där jag fastnar varje gång jag är hemma. Men det är något som du aldrig verkar inse...

Jag blir så psykiskt jävla förstörd när jag är här hemma. 
Nedbruten, bit för bit.
Brist på respekt från båda håll? Inte från mitt håll, du har all min respekt i världen, bortsett från en enda punkt; honom. Tidigare kretsade allting kring pappa, men det kan jag vara stolt och säga att jag har börjat komma över, nu försöker jag ta itu med det som skaver och gör ont just nu, men det verkar fanimig inte funka. Allting tar tvärstopp direkt. 

Jag orkar inte försöka med er längre, ni verkar aldrig inse.

Turn it up I said, 'cause I never get tired of the radio
Burning through my head
The song gets better, man everytime I hear it so
Play it when I'm dead, at my funeral so I hear it in the afterlife

Mina älsklinar, ni har gjort det igen.


Kommentarer
Skriven av? :* Secret

Din blogg är vacker och jag kan inte annat än älska sättet du skriver på...

Djupt och meningsfullt, ville bara säga det... :)

2012-07-17 @ 15:52:23
URL: http://mysecretboxofsecrets.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0