Mer än halva inne, mer halvvägs hem igen!

Fixat planer för nästan hela sommarlovet, känns rättså skönt ändå, men lite stressigt hehe.

JULI
29: Sthlm med asum bby bögen Molly

AUGUSTI
1-5: Hamburgsund m. mor, moster, mormor och kusinerna
6: tandläkarn...
7: Träffa Zm och Signe!
8 kväll: mot sthlm sen Gotland
9-13: Gotland
18: Sthlm med mormin
19: Kiruna

Såååååå... De som vill träffa mig får allt se till att boka upp mig.
Mellan 14 och 17 nångång där kommer jag typ dra ihop för att dra och grilla någonstans eller nåt sånt, som förra året. Bara samla de närmaste och mysa.
Inte långt kvar tills Kiruna håller mig i ett järngrepp i ett par månader, och kan inte säga att jag inte längtar!
Saknar alla underbara klasskompisar och helgalna rymdare, min lägenhet, friheten, skolan konstigt nog och även lärarna. Och norrskenen, majgash, helt såld.

Ne. Nu. Trött. Duscha. Kolla fysik lite. Kolla Chuck. Dö.
Justfan... Bädda sängen också D:




Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0