46 down, 22 to go

Woah värsta mindfuck att inte kunna logga in på mobilen på blogg.se..
Gick in och kollade, i ren tristess, ifall jag hade fått några kommentarer...
Möttes av typ 30 st. Majgash. Kändes konstigt.
Hur fan har jag fått alla dessa kommentarer? Hur har de hittat min blogg?!
Aja, kul iaf.

Har ingen ork att skriva egentligen, vill bara ta slut på all min energi och gå och lägga mig igen...
Det är vad jag behöver göra i vilket fall som helst.
Upp tidigt imorgon och sticka till Sthlm med min Jude...
En heldag av shopping och Gröna Lund, sitter inte fel måste jag erkänna.
Komma bort från den här skitstaden ett tag, även fast det bara är för en dag.


22 dagar kvar till frihet. 22 dagar kvar tills jag får komma hem igen.



Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0