Trött chey_95.nu

Värd dag.....
Fysik, lunch, idrogg (BOXNINGSFYS<3), stanna en extratimme och slå på säckar och jabba med Robin.
Mina blåmärken som precis hade börjat försvinna... Är nu tillbaka.
Gash, ser ut som om jag har misshandlat någon typ. HAH fast det kanske jag har också...... Vem vet?

Snott dörrhandtag från J också... Och blivit av med strömmen lite för många gånger.

Hörde att det var idioti på hög nivå som pågick här?
Nja, mest jag som vill ha tag på min rektor.

Sa någon trött? Nejdå, jag har bara parkingsons i mina händer.



Nu:
- Bort med fb, blogg och alla andra saker.
- Fram med religionsdokumentet.
- Fram med google
- Skriva på den fucking uppgiften.

Kommentarer
Skriven av? :* Zarah

Honey jag saknar dig.

Jag vill prata med dig snart, börjar få lite smått panik med vissa grejer.

Smsa eller ring mig<3

2012-02-08 @ 07:48:52
URL: http://zarahmarianilsson.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0