Chacha bloggN!

Mamma har dragit hem och gaaash vad skönt måste jag erkänna!
Och åååh, jag gillar inte plugg över huvud taget. Nästa vecka är ett helvete, jappjapp!
Må - jobba ikapp fysikuppgifter
Ti - ty3: glosor, en text på bra tyska, öva på text kring varför jag har en mobil...
To - redovisning i engelska, religionsinlämning, läsa igenom all biologi...
Och på det där ska jag hinna träna helst också... Wish me luck, cause I'll need it.

Får se vad kvällen bjuder på...
Helst inte plugg vafan D:
Kanske händer ngt borta på skytte, eller så kanske det blir mys här hemma med folk eller ah, vem vet?
Jag vet att jag vill hitta parthäääy tills ikväll iaf...


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0