02:59

Känner att jag kaaanskeeee borde sova, MEN SÖMN ÄR FÖR MESAR!
Dock är det ingen annan uppe än jag...
Som sitter och kollar igenom gamla inlägg...
MEN VAFAN!

Borde sova.
Ta igen lite sömn hehe.
Men jag vill inte MAMMA!

Ahja, vart borta på skytte med mei-li..
Där träffa vi skägg, mågård och lite annat trevligt folk samt att folk från bögbyn kom också.
Spelade pingis, biljarn, kortspel, chillade.
Trevlans... Sen hittade skägg en brandsläckare... Ingen bra idé.
Anledning till att en av Skytte's dörrar ser ut som om den är täckt med sperma typ:
Skägg ansåg att han hittade den först, mågård fick ifrån honom släckaren, skägg försvann, hittade den och hade kul på dörren. Kort sammanfattning.
Även dött på golv, masserat människor och skämts.

(Förlåt dålig uppdatering av bilder, kameran har ignet batteri, jag är för lat för att ta bilder och jag har ingen mobilkamera då min iPhone försvann på något skumt sätt för en vecka sen.)

NEJ NU SOVA GODNATT FUCKING KAPITALISTER!

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0