Dag 07 – Min bästa vän.

Jag kan inte säga att jag har någon som är min allra allra bästa vän och att det bara är den ende som är det.
Jag har många som står mig nära och känner mig väl och vet hur jag fungerar.

 

Arvid Danneker
En som står mig väldigt nära, och är extremt saknad efter att inte ha träffat människan på snart 4 månader.

Alldeles för länge enligt min tidsräkning.

Haha jag tror knappast att det går att räkna hur många timmar som vi har snackat i telefon...

Alla gånger som båda stått i livsavgörande vägskäl.

Jag skäms inte för att säga att du är en av mina bästa vänner.

 

Sen finns det några till som står mig nära.
Typ Molly, Anton, Zarah och några till.


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0