47-48

Förlåt för alla dessa dåliga uppdateringar...
Har bara blivit så mycket med skolan och allting...

Fick min nyckel till lägenheten i fredags så har sprungit dit några gånger med saker.
Dock saknas det möbler men w/e, det är mysigt att sitta på golvet.
Får soffa, skrivbord och lite annat sånt i veckan, sen runt 10 maj kommer säng och resten av grejerna som saknas. Ååååh jag vill bara flytta in typ NU.
Komma bort.

Och så var det söndag åter igen...
Jag hatar söndagar.
De är så jävla sega.
Fast tog till vara på denna genom att tvätta... Suck, satan vad det är tråkigt.

47 dagar till skolavslutning
48 dagar till födelsedag

Jag orkar inte kämpa, jag orkar inte bry mig.
Jag ser mig själv i en spegelbild, men ser inte mig.
Jag ser någon annans inre, som har ersatt mitt.
Jag ser någon annan, det är inte mig.
Så ta det ifrån mig åter igen, det är inte mitt hem.
Jag är en vandrande själ som bara stannat till.
Jag måste försvinna, hitta vart jag finner ro.


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0