25092011

GODMORGON!
Klockan är bara sådär 3 på eftermiddagen...
Men så går det om man är dum nog och sitter uppe och pratar en hel natt.
Blir biologiplugg idag, redovisning imorgon...

Note to self:
Sö: biologipowerpoint, (ev tyska, ev religion, ev kemi, ev engelska)
Må: biologiredovisning, boxning, kemiplugg, tyskaplugg, ev religion
Ti: tyskaläxa, kemiplugg, engelska förberedelser, ev religion
On: Kemiprov, engelskaredovisning, religionsplugg, ev karate
To: Boxningreligionsplugg
Fr: Religionshemprov inl. 18.00

Hej jag kommer för allt plugg, jag ligger lite efter i min tidsplan kanske.
Skönt att det är boxning iaf, så jag får dö lite och slippa vara arg.

Ne, ska ta tag i mitt liv lite.
Godnatt.


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0