03092011

I'm just fine.

Yeah, en uppdatering...
Har inte mycket att skriva.
Händer inte så mycket som man ska skriva om.
Händer alldeles för mycket, så det tar på krafterna att bara komma ihåg dem.

Gårdagen var lite... Speciell.
Tacokväll - hämta lustgas på terassen - se norrsken - sitta med massa lustgas på bögbyn - spruta eld - spränga en pommacflaska fylld med bensin - dra av en rökbomb - sova på soffan - gå hem på morgonen - somna hemma och sova till 2.

Yesyes, jag överlever trots ångest och shit.
Men nu drar jag mig iväg till min blivande fru Tulis, även fast jag snackade med Niklas förut om att ses...
Ah skit samma, får se hur det blir.


HAHA fint Frans!

Kommentarer
Skriven av? :* Anonym

Såg du norrsken????

2011-09-03 @ 21:02:32

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0