23102011

[Note to self]
Distansuppgifter:

Fy - noep
Ma - e-del: check!; c-del: check!; a-del: noep
Ke - check! (utveckla kommentar)
Bi - noep
Re - påbörjad, men noep
Id - mamma har redan förstört den med att väcka mig och inte ge mig några syskon.
Sv - noep
Eng - påbörjad.
Ty - check (förutom 4 meningar!)

Har en del att göra fram till onsdag kväll känner jag......

Anyway! Imorgon blir det föreläsningar på Adolfsberg sen stan och fika med Määäx.
Sen hem för ännu mer plugg.
Sen tisdag ska jag träffa finfinaaaa Zm på stan.
Onsdag vet jag inte riktigt... Möjligtvis packa en hel del samt plugga.
Torsdag: Tidigt tåg till sthlm - träffa hanna - hem till hanna - in till sthlm - träffa andra rymdare - gå på konseeert <3 - dö.
OCH FREDAG TRÄFFAR JAG BABYYYYY<3


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0