21102011

Konstigt nog kan jag inte direkt vara glad över huvud taget nu, trots att jag åker hem imorgon bittt.
Det är så jävla mycket kvar och göra och jag har verkligen INGEN ork.
Jag måste
- packa
- städa hela huset (städvecka)
- diska all min disk
- vänta på att all min tvätt ska torka så jag kan packa ner den
- hitta min fucking mattebok som NÅGON har snott. Blir så jävla sur. Jag behöver den.

Sen tänker man på att jag ska gå och lägga mig i hyfsad tid ikväll då taxin kommer 6 imorgon bitti.
I'm so fucking dead, not kiddin' bro.

Mitt huvud värker, ögonen håller sig knappt öppna.
Känner för att ta ett par alvedon och sen lägga mig och sova... men det går inte.

För sådär ser min säng ut just nu.
Och jag har så jäääävla ont i nacken, och hemlängtan.
Jag saknar mina katter, att bara ligga och gosa med dem, höra dem spinna.
Saknar att krama mamma, att alltid ha henne där när allt känns såhär.

- orklös -

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0