Hört att någon får finbesök.

Två arbeten inskickade, gud vad skönt det är måste jag erkänna!
Tekniken och svenska powerpointsak.
Har bara...
2 svenskasaker
1 syslöjd
1 engelska
och 1 so uppgift kvar... till på torsdag!
Känns bra att jag kommer hinna plugga så mycket imorogn också...
Har konsert efter skolan med Soundcheck, får se hur det går haha, de senaste repen har ju vart lyckade... typ.
Och efter det sista tubalektionen... Någonsin antagligen.
Känns aningen surt att ge upp både tuban och förmodligen basen för att flytta till Kiruna, men samtidigt ganska sknöt. Men erkänner dock att jag kommer sakna det, speciellt bandet.

Uscha, mitt huvud håller på att döda mig.
Men samtidigt är jag glad, håller nedräkning till massa efterlängtade saker.
3 - yeah!
16 - födelsedag och skolavslutning!
24 - metaltown! \m/
34 - läger!
91 - upprop Kiruna

Hoho längtar till fredag och resten av helgen.
Kommer dansa med mina chefer och bilmekanikerN med lite kapten, wonderful! <3


Får finbesök av fint folk.


Kommentarer
Skriven av? :* Clementin

så jävla bäst!

2011-05-24 @ 21:43:44
URL: http://rosavitamoln.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0