Bored? ohyes.

Tio saker om dig själv
Nio saker du vill göra innan du dör
Åtta sätt att vinna ditt hjärta
Sju saker du ofta tänker på
Sex killar du tycker är ursnygga
Fem saker du skulle vilja göra
Fyra avtändande saker
Tre tändande saker
Två favoritlåtar
En bekännelse

Tio saker om mig själv:
- Jag bor med min mamma, inte träffat min pappa på 2.5 år.
- Jag har stora ambitioner, men osäker på ifall jag kommer nå upp till någon av dem.
- Jag har lågt självförtroende.
- Mitt humör varierar väldigt mycket från dag till dag beroende på hur natten har varit
- Jag är förälskad i gamla disneyfilmer
- Jag ser extremt mycket fram emot att flytta till Kiruna (kanske inte nämnt att jag kommit in preliminärt), men samtidigt är jag väldigt nervös och rädd inför det.
- Jag känner att det var en dålig ide att börja med den här listan, kommer inte komma på någonting.
- Jag vill gå ner i vikt, har extrem ångest över min kropp
- Musiken har stor betydelse i mitt liv, men mer att spela och skapa själv än lyssna
- Jag lägger mycket tid på skolarbete, om jag får tillbaka ett arbete med rakt VG eller mindre får jag världens ångest och känner mig dålig för jag vet att om jag lagt ner mer tid på det så hade det gått bättre.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0