-

Frågor om din klass.

Vilken klass går du i? - 9B
Vem är roligast? - Hm...
Vem har bäst betyg? - Jag tror jag
Vem är konstigast? - Albin Rehnblom
Vem har du mest gemensamt med? - Teklibuuu c:  
Vem har finast ögon? - Hm...
Vem låter mest!??- Emma sjödin eller Marcus sundin
Vem har längst hår? - Emma clifford?
Vem är längst? - FRELLEBOOOI!
Vem pratar roligast? - Ehm..
Vem är lärarnas favorit? - Jadu, bra fråga
Vem är mest galen? - Hm...

Vem klär sig finast? - Många c: 
Vem/vilka umgås du med mest? - Mest Tekla numera, men alla nästan ^^ 
Vem har sämst betyg? - Elise tror jag D:
Vem är bäst i matte? - Hm.. Ellen Frejd eller jag
Vem sportar mest? - Bra fråga, osäker
Vem skolkar mest? - Elise
Vem är snyggast? - hm... ehm....
Vem är blondast? - Emma s eller eve
Vem bor närmast skolan? - inte fan vet jag, men det är iaf inte jag kan jag säga säkert. 
Vem har pojk/flickvän? - Några stycken, Tekla, Louisa, Evelina, Emma S och säkert någon till ^^
Vem är gulligast? - *
Vem är störigast?- HAHA
Vem är yngst? - Ingen jävla aning o.o
Trivs du i din klass? - Ja, hyfsat c:


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0