26 mars

Kanske är lite dålig på att uppdatera...
Men njuter av den ledighet jag har utan några läxor alls, så grymt skönt!
Dock en ensam helg utan någon större händelser mer än träning...
Skulle vart sjukt mycket bättre helg ifall jag inte vart så idiotisk och inte frågat Erik om han orkade komma hit.

Har ingenting att skriva om eftersom ingenting intressant händer.
Humöret går upp och ner, mest ner i skolan ärligt talat, men skitsamma, det spelar ingen roll, har inte många månader kvar i den här staden med allt detta folk så jag orkar inte bry mig längre.
Bara jag håller mina betyg i åtminstone nästan alla ämnen blir jag grymt stolt.
Jag sitter och drömmer mig bort på rymdgymnasiets hemsida och längtar till om 20 dagar då jag får veta hur allting kommer bli för mig med gymnasiet.

Åh bara för att jag inte har någonting att göra just nu gör jag en nedräkningslista...

4 dagar till ett år sen Kent<3
4 dagar till NP tyska hörförståelse
9 dagar till NP tyska läsförståelse
12 dagar till ansökning om stipendie från Kungl. Akademin
13 dagar till NP engelska läsförståelse+hörförståelse
18 dagar till NP engelska uppsatsskrivning
20 dagar tills dexter öppnar igen så vi kan se gymnasieintagningsresultat
25 dagar till 2½ år sen..
34 dagar till två år med min töj
38 dagar till tre år med baby
41 dagar till All day festival
43 dagar till min baby fyller år
49 dagar till Metalsvenskan
62 dagar till Yeah!-festivalen
73 dagar till niornas avslutningsmiddag
74 dagar till skolavslutningen... FUCK ADOLFSBERG!
75 dagar till Sweet 16
83 dagar till Metaltown
93 dagar till Rokk&text börjar
103 dagar till Getaway

Sommar, festivaler, fester, läger alltså gaaaah jag längtar! <3

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0