16 mars 2011

Nu sitter jag här igen, försöker skriva på ett inlägg som aldrig blir av.
En timme senare, en cigg senare, ett ångestanfall senare.

Jag vill bort, från allting.
Smiter upp till stugan i helgen, skriver det sista på hemprovet då.
Försvinner till ett ställe utan internet och nästan utan teckning, skönt.
Verkligen någontin jag behöver känner jag.

Dagen har varit allmänt kaos egentligen.
Nationella no kemi, rent självmord egentligen.
Konstig skoldag, ångestfylld.
Rep efter det, ganska underbart.
Ny låt på g igen, hoppas på att kunna komma in i studion efter det här och spela in åtminstone de två vi har.
Kanske någon mer, men vafan, vi är bra.

Jag vill få reda på gymnasieantagningen, typ nu.
Jag vill flytta.

Borde egentligen skriva på mitt jävla hemprov i so, men jag orkar inte.
Tina är viktigare, det är viktigare att hon får prata ut lite.
Min älskling.

[Erik<3]

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0