dag 4 - det här åt jag idag

HAHAHA ja min mat...

Frukost: energibar (hade inte tid för riktig frukost, höll på att missa bussen)
Lunch: skolans äckliga sörja
Middag: mamis goda fisksoppa
Och sen lite krokofanter (haha) och en banan c:
Några knäckemackor har jag klämt in också...
Men krokofanterna förtjänade jag efter att ha klarat en ny distans på löpning i naturen...
Fan aldrig klarat 3 km tidigare, stolt över mig själv!
Haha gud vad gay det här låter, haha.

Två läxor klara, tre kvar!
Mer note to self:
So
 - bokanalys [försenad]
 - hemprov om folkmord [fr v 11]
No
 - plugga för nationella om två veckor [ons v 11]
Eng
 - bokreflektion
Hk
 - budgethäfte
Sv
 - tal [fre v 10]
Ty
 - glosor [fre v 9]

Däremellan ska jag tränga in massa träning med Ebbsi och en hel helg med Tina! <3

Kommentarer
Skriven av? :* Ebba

Hardcore trääääääääning!!!!!!!

2011-03-04 @ 20:46:04
URL: http://ebbaa.blogg.se.blogg.se/
Skriven av? :* Ebba

Hardcore trääääääääning!!!!!!!

2011-03-04 @ 20:46:58
URL: http://ebbaa.blogg.se.blogg.se/
Skriven av? :* Anonym

Helgennn<3

2011-03-07 @ 21:07:13

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0