dag 3 - mina föräldrar

Jadu...
Bor bara med min mamma och hennes man för tillfället, även fast de har delad vårdnad egentligen.
Jag bodde ett par dagar i veckan hos min pappa tills den 20 oktober 2008, och det var även senaste gången jag träffade honom, vilket känns lite jobbigt om jag ska vara ärlig.
Jag står inte direkt någon av mina föräldrar speciellt nära, och har aldrig gjort det heller, vilket är lite synd för jag blir så avundsjuk när jag hör en del prata om sina föräldrar och typ "åh, jag kan prata med min mamma om allting, hon är så förstående blablablabla", bara för att jag aldrig haft det där bandet med min egen mamma. Men jag älskar henne extremt mycket och kommer alltid göra det, även fast vi inte står varann speciellt nära.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0