9 mars 2011

Dålig bloggare? Ohja.

Har varken tid eller ork, begraver mig i skolarbete som jag ändå inte gör istället.

Det här är mer en note to self.

No - NP ons v 11
So - Hemprov folkmord fre v 11
Sv - Tal tis v 11
Eng - Reflektioner (?!) kring folkmord och Mietek Grocher tors v 10
Ty - Läxförhör prepositioner fre v 10
Sl - nada
Bi - nada
Mu - nada
Id - egen lektion v 17?
Hk - nada
Te - nada
Ma - plugga inför NP v 18?

Glad Lina, världens bästa brud kommer om två dagar...
Måste släga in städning i det där schemat också kom jag på nu!
Ehe..
Lina<3Tina

[Verkar som att en del har missat att det är slut mellan mig och Olle, för ett bra tag sedan..
Och det är något som jag helst bara vill radera från mitt minne, även personerna.]

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0