29 mars [17]

Återfunnit min kärlek till Linkin Park, åh vad underbara de är.
Haha kvällen har spenderats framför datorn, tjock jag känner mig.
Musik och facebookspel kan verkligen förgylla en kväll... Eller?
Ah jo, med socialt folk.
Haha upptäckte tidigare hur galet lik till sättet jag är en person, något som vi båda reagerade på.

Men iaf, ska gå och ta livet av mig!
Nej, bara nästan.
Har tyska nationella imorgon och det kommer ta död på mig!
Kommer säkert få världens ångestattack under allting och bryta ihop och springa ut ur klassrummet haha.
Och mina cigg är slut så Sanna du får fan komma till skolan med mina!
Annars kommer jag typ inte klara av provet känns det som.

Och jag är extremt dålig på att lägga upp bilder, jag vet, men orkar ärligt talat inte vara ute och fota.
Har annat för mig.

Min resterande vecka är lite... Konstig, samtidigt skön.
Onsdag: Skola, nationella tyska, tuba, repa, ev träna.
Torsdag: Skola, bildredovisning, träna, träffa Andreas
Fredag: Skola, chilla, träffa någon?
Lördag: tääääääävla<3<3<3<3<3
Söndag: ev tävla cccc:
Glad Lina som får börja tävla igen ccccc:

17 jävla dagar kvar!
Och 59 tills Tina, Linneä och troligtvis Erik kommer, yeah-festivalen!

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0