27 mars 2011 [19]

Ey, måste fixa ny design känner jag här...
Men det får bli någon annan dag.
Nu ska jag begrava mig med en kopp te och bok och en mysig katt, härligt avslut på en söndag va?
Ja, jag måste ju göra någonting för att klara av att få en käftsmäll av att skolan börjar igen imorgon så.

Ganska härlig dag after all.
Vakna vid 11 (även fast min kropp är inställd på att klockan fortfarande är tio...) av en mysig katt som ville gosa... Dum som jag är glömde jag stänga min dörr inatt, därav den skumma väckningen.
Klämmt in filmtittande, träning, grymt mycket matte och en liten del städning idag, tråk somfan.
Oh, justja, kollat runt massa om Rymdgymnasiet också, om boende och sånt...
Jag kommer inte ha mycket pengar över när jag börjar där ifall jag ska ta hand om mat och allt sånt själv .-.
Kommer leva på 3400, med de pengarna ska jag betala hyran, som beror på vart jag väljer att bo...
FInns för och nackdelar med alla olika som jag kolat på hittills...
Fast nu kommer jag till själva faktumet att... Jag måste komma in först.

Uscha, håller på att få samma sjuka som idioten har just nu, jag hatar att hosta.
Åh FML om jag blir sjuk.
Får inte bli sjuk.
Liksom... Onsdag NP och sista repet innan lovet, fredag volleybollturnering på skolan, nästa måndag NP, och massa andra NP och skit också.
Åhhh jag orkar verkligen inte med alla nationella kommande veckor, men orkar inte göra dem efter alla andra heller.

- Snälla ge mig beskedet bara ifall jag har någonting att kämpa för eller ifall alting bara skiter sig i vilket fall som helst. 19 dagar är för länge att vänta. -

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0