21 mars 2011

Åååååh, ångest är allt som ekar i mitt huvud när jag kollar på mitt hemprov.
Stark jävla ångest.
JAG HATAR SO OCH FOLKMORD OCH ALLT ANNAT SOM HAR MED HISTORIA ATT GÖRA!!!

Ehe ojsan .-.
Inte meningen.
Men måste skriva, på min lediga dag och allting.
Jag som trodde att jag skulle få vila och shitz, så är mamma hemma och är "sjuk", fan var värt egentligen.
Jag som trodde att jag skulle få vara ensam hemma och bara vara.
Men nehe, där gick min plan i krash.

Ovärt att jag kunde vart i Sthlm just nu och shoppat (läs: vara med Erik) men istället sitter jag hemma med ångest över ännu ett försenat so-arbete.

Kan inte det där mailet bara komma snart?

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0