12 mars 2011

Tjatja, inaktiv Lina med en fin brud som atm duschar.
Snabb-bloggar lite bara i väntan på att hon ska bli klar.
Heldag på stan idag, typ.
Galt mysigt, och imorgon blir det att klicka hem massa tillskott till garderoben!
Glad Lina typ c:


Sitter här med världens kepsfrizz...
Busig som jag var snodde jag en keps från Sanna, som egentligen tillhör David...
Bara för det måste jag hämta den och slänga upp ännu en bild!



Honestly, måste skaffa en keps och skriva BRUTUS på den, bara för att jag är jag.

Meeeeen nu kom Tina tillbaka...
Checka film hela kvällen... Precis kollat på Hjälp! Jag är en fisk.
Haha kärlek på den alltså, så underbar.
Tagga film med B&J <3

Pussva bryyyyr.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0