5 juni 2011

Blir antagligen inget metaltown för mig, fml.
Fast lika skönt.. Orkar inte åka dit och träffa Ante, det är inte värt det, verkligen inte efter yeah.
Antagligen lika bra.
Kanske drar till Tina då istället, antagligen en bättre idé.
Blir isf Tina, Öland, jobba sen looooov som jag måste packa och sånt på.
Nästan lika bra.
Åh, jag orkar inte.
Nationaldagen imorgon, jippie... Ut och äta med brasset och säga hejdå... Typ.
Filmdag på bio Roxy och bal på kvällen på tisdag... Skiter i balen, får se hur det blir med filmdagen.
Onsdag vet jag fan inte vad som händer egentligen... Får se ifall jag går då eller inte.
På torsdag fyller jag, och det är skolavslutning... Och avslutningsfest som jag missar.
Känns som om skolan älskar mig just nu, och folket i den.

Försvinner in i mitt skal igen, där ingen kan skada mig mer.
Där mardrömmarna förhoppningsvis inte når fram.
Där alla blickar inte känns.
Där det som gör så ont i vardagen inte gör lika ont längre.


Om du var här, så skulle jag inte ha någon anledning att krypa in i skalet och bygga upp mina murar.
När du är här finns ingen ondska, ingen smärta, inget som kan skada mig.
Åh, jag önskar att du var här.


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0