30 juni 2011

Ello, jag har typ ingenting att blogga om egentligen, men skriver iaf, så ja c:
Lägret är underbart, trots lite skandaler här och där...
Skrivit klart låten som ska spelas in idag, som även körs på konserten på lördag..
Förhoppningsvis blir det ännu en låt att spela på lördag, men antagligen inte.
Drar in i studion imorgon med Nora, wonderful!
Hehe är extremt trött, men antar att jag får skylla mig själv när jag sovit 3 timmar per natt de senaste dagarna.

Inte mycket händer för tillfället...
David sitter och lirar lite gura, sådär härligt oseriöst.
Micke och Daniel lirar GH på andra sidan rummet.
Någon random sitter bredvid mig på andra datorn...
Och några sitter och och sjunger på någon ny låt.

Over N out mf's

- Reality is the opposite of dreams -


Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0