12 juni 2011

Har ingenting att blogga om.
Min vardag är för tråkig så jag begravier mig återigen i böcker på dagarna och nätterna består av att kolla igenom alla säsonger av Grey's anatomy (jag är kär i serien)
Släger upp bilder snart på allting som jag har lovat men missat... Jag har bara inte orkat.
Men de kommer snart, jag lovar.
Ingenting händer.
Mitt sommarlov är planerat ganska mycket redan...

V. 24
må: Träffa Zm
ti-to: inga planer
fr-sö: Tina baby<3
V.25
må-on: Tina baby<3
to: TVÄTTA, packa
fr-lö: stugan, fira midsommar
sö: tåga ner till Öland, spendera kvällen med Erik (förhoppningsvis) och resterande som också fått för sig att komma ner end ag tidigare.
V. 26
må-lö: läger; Öland, Mörbylånga
sö: Kalmar, bila hem
V. 27
må-ti: inga planer (sooooova)
on-sö: möjligtvis Pip, i vilket fall som helst Tina.
V. 28
må-fr: sommarjobba
lö-sö: ledig
V. 29
må-fr: sommarjobba
lö-sö: ledig
V. 30
må-fr: sommarjobba
lö-sö: ledig
V. 31
LEDIG
V. 32
LEDIG
V. 33
må-fr: Ledig. Planerar möjligtvis in någon myskväll eller nåt för de närmaste
lö: åker mot Kiruna
sö: bilar vidare
V. 34
må: framme i Kiruna. Packa upp och börja kolla vad som saknas etc.
ti: fixa med rummet, utforska Kiruna lite
ons: Upprop Rymdgymnasiet 9.30

Boka in mig när det funkar, jag kommer behöva träffa alla.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0