18072011

Jag har ett extremt chill sommarjobb, men det sätter sina spår.
Har skaffat mig ännu fler blåsor idag, plus att min kirurgtejp börjar ta slut! D:
Men ah... Det ska nog gå i alla fall.
Spela för småbarn imorgon, fett kul!
Ne, ska nog ta och skriva lite på stipendiet så jag får lite pengar också.
Jafan, låter som en bra idé.



1001 dagar.
1002 imorgon.
Efter 1002 dagar med dig borta ur mitt liv ska du tillbaka på grund av en dum underskrift.
Första gången på nästan tre år.
Det tar emot så jävla mycket.
Jag vill verkligen inte åka dit.
Jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte.
Jag ställer mig hellre framför tåget än åker dit.
Hej panikångestattack när vi passerar Kumla.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0