04072011

Hemma igen, efter en vecka med så mycket händelser.
Gitarr, bas, trummor, sol, regn, bad, utelåsning, bira, vodka, flirter, tårar, skratt, blod, svett, låtar, studio, texter, cigg, nya bekantskaper, pussar, kramar, badade mobiler, kameror, bitmärken, film, tv-spel, godis, chips, dricka, pop-corn, hat, kärlek...
Listan blir lång och jag orkar inte skriva mycket om lägret.
Blev kysst på halsen av en gaaanska påverkad och dartspelande 31åring, dock jävligt trevlig.
Blev idragen i poolen med mobilen i fickan, men den överlevde.
Fick gymnasiebesked, och jag kom in på rymdgymnasiet till hösten!
Åh jag är fan lycklig trots alla skandaler med Erik.
Fan jag slipper staden efter sommaren, jag längtar så otroligt mycket!
Men ne nu ska jag glo grey's, godnatt<3

Kommentarer
Skriven av? :* elisa

Ses i höst på rymd,välkommen till k-town ;)

2011-07-19 @ 23:35:34
URL: http://muppelisa.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0