Och så var det ett nytt år med nya besvikelser -

Nyår och allt sånt spenderades på bästa möjliga sätt, med underbart nyköpingsfolk och en oxelösundare.
Tina joinade hit i måndags, igår stan, nyss åkte hon hem igen,
- ensam -

Jag kommer säkert uppdatera snart om alla julklappar jag fick, samt lite bilder från nyår.

Men anyway, nytt år...
Jag ser fram emot det samtidigt som jag verkligen inte gör det.
Jag ser fram emot sommarlovet och gymnasiet, men inte den väntande terminen.
Ärligt talat funderar jag starkt på att börja gå till skolans kurator igen, som en hjälp att klara mig igenom den här terminen, för jag kommer inte klara av den ifall det fortsätter vara som det är hemma och ifall jag fortsätter må såhär.

Ska sätta mig och skriva på ett nytt inlägg snart, den här känns bara konsigt.
Ska få skriva av mig lite, trött på att ha allting inom mig fortfarande.

The pills will make it go away

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0