GIEEEEF!

Bara för att jag är såhär extremt sugen på att pierca mig just nu så...

Vill ha en av dessa, inte alla.
Helst labret (mitten) to be honest.

(Bild finns uppe i headern på när jag har en ring för fake-labret)


Annars vertical labret, också galet fint!


Är även galet sugen på att töja andra örat, men ska jag?
Har åtta mm just nu på ena, ska jag töja upp till samma på andra?



Industrial är också väldigt lockande...

Tungan har jag velat ett tag, men känns som att jag kommer prata ännu sämre än jag gör nu då...
Så lär inte bli än på ett tag.

Men anyway, det ska bli fler hål på båda öronen, så fort jag har pengar och har införskaffat en biljett till Metaltown 2011!


Men åsikter nu!
* Töja andra örat, eller töja upp till 10/12 på det jag redan har?
* Skaffa labret/vertical labret?
* Industrial ja/nej?

[Ja, jag struntar fullständigt i vad min mamma tycker just nu.]

Kommentarer
Skriven av? :* ellen

*töja det du redan har till 10/12

*labret

*no



mina åsikter kanske inte är så mycket, meeen. det är ÅSIKTER i alla fall :)

2011-01-08 @ 18:19:22
URL: http://purpleorchid.blogg.se/
Skriven av? :* Jens

Töj i båda:)

Kör på vertical fett snyggt

Industrial do it fett värt saknar min jag hade

2011-01-08 @ 20:33:11
URL: http://kommerduihag.blogspot.com

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0