8 jan 2010

Okej, sthlm igår...
Känns som att jag var extremt ekonomisk haha...
Inhandlade ett par örhängen, bara det.
Fuck Stockholm säger jag bara, det är verkligen inte min stad.
Och jag orkar inte direkt skriva något mer om dagen mer än att jag träffade Erik.
Galet kul, men lämnade mig sömnlös på bussen hem, som jag egentligen verkligen hade behvt sova på efter en natt med lite drygt fyra timmars sömn.

Galet trött efter en natt med 14 timmars välbehövd sömn, snart film med mami.
Känner att jag vart extremt osocial hela lovet med allt och alla i stort sett, förutom typ nyköpingsbor.
Förlåt alla, men inte orkat.
Och skola på måndag... Sen bredbandet efter lunch... Woooh längtar NOT.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0