6-Jan-2010

Glad över imorgon, när det blir att dra till Stockholm med mami...
Shoppa... Woho! *hoooost*
Och träffa Erik, förhoppningsvis.

Det har varit en dag full av tankar... Kanske lite för mycket tankar.
Jag är bara så förvirrad och besviken.
Och känner mig bortglömd eller vad jag ska säga.
Ett helt jullov utan dem, utan knappt ett ord...
Existerar jag ens fortfarande? jag vet inte
Ska inte gnälla över att jag är "ensam", men jag känner mig ensam, borttappad.

Men orkar inte skriva, känner inte att jag får något ut av det.
Som sagt sthlm imorgon, kommer vara död med tanke på att bussen går 8 från stan.
Bilder från nyår och allt sånt kommer när Tina väl lagt upp dem på facebook ehe.

Btw, behöver åsikter nu!
Jag är extremt sugen på att klippa sidecut när jag fått lite längre och tjockare hår, ska jag?
Och funderar starkt på att töja andra örat också, ska jag?

Kommentarer
Skriven av? :* ellen

sidecut blir du skitfin i! men a, den där flätan som du haft är ju också asnajs, och då slipper man den där tiden då håret växer ut(efter att man inte vill ha sidecut längre)... :)

2011-01-06 @ 22:56:01
URL: http://purpleorchid.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0