14 jan 2010

Tjeh.
Dålig uppdatering, orkar inte.
Stänger av allting känns det som, förutom mobilen.
Så förlåt ifall jag inte är inloggad på msn ofta, eller facebook eller bdb eller nåt sånt, men jag försöker hålla mig borta från saker som får mig att må sämre.
Så jag stänger av, kopplar ifrån.
Kollar någon gång då och då, orkar inte oftare.
Skolan tar tid, sen vill jag bara sova, men vågar inte.
Jävla mardrömmar.

Men iaf, ni når mig på mobilen, som sagt.
Dra upp mig på stan eller något, jag orkar inte sitta hemma och bara tänka.
Inget som jag direkt mår bra av heller för den delen.
Så bara säg till ifall du vill ses, jag hittar tid, jag har lite för mycket över just nu så...



As I cry
The light is white
And I see you

I'm still alive, I'm still alive, I'm still alive

I can feel you all around me
Thickening the air I'm breathing
Holding on to what I'm feeling
Savoring this heart that's healing

Take my hand I give it you
Now you own me, all I am
You said you would never leave me
I believe you, I believe

I can feel you all around me
Thickening the air I'm breathing
Holding on to what I'm feeling
Savoring this heart that's healed



I knew you were a liar
I knew you were a liar
from the start.

Kommentarer
Skriven av? :* ebba

Vet inte, får se :D aa det gör vi väl? lika bra att ha det gjort så att vi vet vad vi ska göra ;)<33

2011-01-16 @ 15:31:01
URL: http://ebbaa.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0