7 februari 2011 ♥

Glad Lina, typ.
Skola - ganska segt, som vanligt.
Stan - träffa Olle, überglad Lina.
Orkester - flum som alltid.
Hem - sakna människa.

Jag har världens avsaknad av resor, festivaler, bra musik, sommar, sommarlov, läger, musikskrivande, rep, Olle, Tina, Molly och mycket annat folk.

JAG VILL PÅ FESTIVAL OCH UTOMLANDS, TYP NU!

Men iaf, imorgon är det mitt älskade nationella i svenska, läsförståelse... Längtar tills det är klart.

Olle Tysklind ♥
7/2-11

Btw, ett STORT grattis till Josefine Svedberg som fyller idag, älskar dig gumman, hoppas du får en bäst dag! ♥

Kommentarer
Skriven av? :* Jens

gz till pojkvän och jag är bättre än dig jag har ansökt om jobb på MT!

2011-02-07 @ 21:55:32
URL: http://kommerduihag.blogspot.com

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0