4 februari 2011

Åh vad jag älskar att börja gråta i skolan måste jag erkänna.
Okänsliga jävlar.
Jag förstår mig ärligt talat inte på er, hur ni kan vara så falska.
Jag orkar inte lägga energi på er längre, jag tjänar inget på det.

Det är delvis därför jag antingen vill till sthlm eller kiruna för gymnasiet, för att börja om på nytt med allt och alla. Bara verkligen få börja om, fan vad skönt.

Note to self - läxor/inlämningar:
* Svenska
 - Photostorysaken om vintern (3/2)
 - Bokreflektion (obestämt datum under terminen)
 - NP (8/2+10/2)
* No
 - Prov genetik (1/2)
 - NP (vet ej)
* Engelska
 - Bokreflektion (15/2)
 - NP (vet ej)
* Tyska
 - Prov stasdelar (2/2)
 - Prov glosor ( vet ej)
 - NP (ingen aning)
* So
 - PM om ww2 (28/2)
* Hk
 - Budgethistoria (19/2)
 - Budgethäfte (19/2)
* Matte
 - NP (v 18&19)
 - Prov algebra och funktioner (7/2)
 - Prov geometri (Så snart som möjligt)
* Idrott
 - Planering av egen lektion (4/2)

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0