2 februari 2011

Bio igår, själva filmen sög, sällskapet var bland det bästa c:
Humöret går upp och ner... Dock mer ner i skolan, och gräver sig fast där tills jag får plinka lite på en gitarr, ta fram tuban eller basen eller bara sjunga rakt ut i tomma luften när ingen hör. Så underbart.

Helgen kommer vara galet busy med plugg och dokumentärtittande om andra världskriget och förintelsen.
Hoppas på att hinna träffa både Kevin som kommer, och Olle.
Klämmer även in lite träning ehe.

You don't know what you've got til' you're missing it a lot -
Har jag förtjänat att ni behandlar mig som ni gör?
Jag brukade se fram emot att träffa er, nu drar jag nästan hellre mig bort.

Du♥

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0