Dag 1 - om mig

Well, vem är jag?
Lina, 15årig, snart 16, bosatt i Örebro i åtminstone ett par månader till, det beror på hur det går med gymnasiesök och intag och allt sånt.
Går i skolan och har hyfsade betyg, inget jag behöver oroa mig för direkt.
Har lite för lite fritid för att leva upp till allas förväntningar, inte minst mina egna, gällande vissa saker, men det funkar.

Har ett stort intresse för musik i största allmänhet och spelar gärna på allt som går att spela på.
Ägnar mycket tid till just musiken även fast jag själv säger att det är aningen för lite ibland.

Finns inte så mycket att berätta om mig egentligen...

Kommentarer
Skriven av? :* Erika♥

Svar; Okej, men det kostar pengar... och jag vill veta vart man kan ladda hem det utan att köpa det...

2011-02-27 @ 19:58:00
URL: http://errikka.blogg.se/

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0