6 februari 2011

FYHELVETE VILKEN TRÄNINGSVÄRK JAG HAR!
JAG TROR JAG DÖR!
Har ont t.o.m i händerna D:
Helt galet.

Nyvaken, typ.
Vart vaken till och från hela natten i stort sett.
Plugg idag, måste bli klar med hk-sakerna och svenskan...
Jag vill inte.
Helst läsa massa engelska också, ifall jag nu hinner och orkar...
Blev inget att träffa Kevin den här helgen, lite ledsen Lina alltså.
Inget träffa Olle heller, galet emo Lina.
Imorgon är det skola igen, kan inte säga att jag längtar, fast däremot fika med Olle efter ehe *happiface*
Sen orkester, sen hem och sova... Åh jag älskar måndagkvällar ibland.
Mycket plugg känner jag...
Matteprov imorgon, första svenska nationella på tisdag, andra på torsdag...
Jag kommer dö.

Jag längtar inte till att ännu en dag få vara den där som ni ger blickar till. Till att vara den där som ni knappt säger ett ord till. Jag är så trött på eran dubbelmoral som ni ständigt utgör. Jag är så trött på er helt enkelt, jag förstår inte vad som hänt ärligt talat.

Ska lägga mig och dö nu, under allt skolarbete.
Om någon vill mig nåt - bara att smsa.

Kommentarer

Skriv något om inlägget här:

Kallas?
Wanna be rememberd??

Mail?: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0